سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمل لابیاپلاستی در مشهد

عمل لابیاپلاستی در مشهد یکی از پرطرفدارترین انواع عمل زیبایی واژن می باشد. در این مطلب بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد را به شما معرفی می کنیم. همچنین درباره هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد، عمل لابیاپلاستی با بیمه، نحوه انجام عمل لابیاپلاستی، امکان عمل لابیاپلاستی برای دختر مجرد، تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی، مراقبت های بعد از عمل و عوارض این جراحی زیبایی واژن صحبت می کنیم. پس اگر قصد انجام عمل لابیاپلاستی در مشهد را دارید این مطلب را حتما بخوانید.

آدرس بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی مشهد

اگر سوالی درباره عمل لابیاپلاستی دارید در انتهای همین مطلب بپرسید. همه روزه به سوالات پاسخ داده می شود.

بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد

برای انجام عمل لابیاپلاستی باید به بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد مراجعه کنید. عمل لابیاپلاستی عمل بسیار حساسی است بنابراین باید توسط دکتر متخصص زنان با تجربه انجام شود. پیشنهاد ما به شما برای عمل لابیاپلاستی در مشهد دکتر شکوفه حسینی می باشد. در ادامه با ایشان و هزینه عمل لابیاپلاستی بیشتر آشنا می شویم.

 

 

دکتر شکوفه حسینی؛ متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر شکوفه حسینی یکی از بهترین متخصص زنان مشهد می باشد. عمل های جراحی زیبایی واژن از جمله عمل لابیاپلاستی توسط ایشان انجام می شود. عمل لابیاپلاستی توسط ایشان در مطب و تحت بیحسی موضعی قابل انجام است. جهت رزرو نوبت و مشاوره با دکتر شکوفه حسینی می توانید از طریق شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

آدرس مطب دکتر شکوفه حسینی : مشهد - سجاد بزرگمهر شمالی یک- ساختمان آناهید- واحد 301

ساعات حضور در مطب : شنبه تا چهارشنبه صبح 10 الی 12

جهت مشاوره با دکتر شکوفه حسینی با شماره تلفن 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

بهترین دکتر لابیاپلاستی در مشهد
 

 

هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد چقدر است؟

سوالی که پرسیده می شود این است که هزینه لابیاپلاستی چقدر است ؟ هزینه عمل لابیاپلاستی در مشهد تقریبا بین 4 الی 6 میلیون تومان می باشد. البته عوامل مختلفی در هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیرگذار است. تکنیک جراحی، شکل و فرم لابیا، میزان برش مورد نیاز، مواد و ابزار جراحی از جمله نخ بخیه یا لیزر و همچنین محل انجام عمل (بیمارستان یا مطب) در هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر گذار است.


 

عمل لابیاپلاستی با بیمه

متأسفانه در بیشتر موارد بیمه جراحی لابیاپلاستی را تحت پوشش قرار نمی دهد یا آن را تأیید نمی کند. از آنجایی که لابیا در اندازه ها و اشکال مختلفی وجود دارد و عمل لابیاپلاستی برای بهبود شکل ظاهری آن است بنابراین یک عمل زیبایی محسوب می شود. همانند دیگر عمل های زیبایی، عمل لابیاپلاستی نیز تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد.


 

عمل لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یک روش جراحی برای تغییر شکل و اندازه لابیای مینور (لبه داخلی واژن) است. به عبارتی لابیاپلاستی برداشتن بافت اضافی از لابیای مینور است که باعث متقارن شدن آنها با لابیای ماژور می شود که لبه های خارجی واژن هستند. در مواردی لبه لابیای مینور از لبه ماژور بیرون زدگی دارد. این بیرون زدگی با عمل لابیاپلاستی برطرف می شود.


 

چرا زنان به دنبال عمل لابیاپلاستی هستند؟

اکثر عمل های لابیاپلاستی به دلایل زیبایی در زنان بالغ انجام می شود تا اندازه لابیا کاهش یافته و یا تقارن ایجاد شود. البته در مواردی که بزرگ بودن لابیا باعث ایجاد مشکلاتی در انجام فعالیت های روزمره فرد شود نیز عمل لابیاپلاستی انجام می شود.
بزرگ بودن لابیا (هایپرتروفی) غالباً یک بیماری مادرزادی است، اما برخی از خانم ها ممکن است بعد از زایمان، هورمون درمانی یا افزایش سن از بزرگ بودن لابیا شکایت داشته باشند. یکی از هدف های لابیاپلاستی در ادامه درباره دلایل عمل لابیاپلاستی بیشتر صحبت خواهیم کرد:

عمل لابیاپلاستی چیست عکس های قبل و بعد عمل 

 


 

علت عمل لابیاپلاستی چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است باعث شود که یک زن عمل لابیاپلاستی را انجام دهد :

ناراحتی جسمی : لب های بزرگ و بیرون زده می تواند به دلیل برخورد با یکدیگر ممکن است باعث ناراحتی و سوزش شود. برخورد مداوم می تواند پوست را تحریک کرده و منجر به مشکلات بهداشتی و ایجاد عفونت شود.

مشکل در پوشیدن لباس های تنگ: لابیای مینور غیرمعمول می تواند پوشیدن انواع خاصی از لباس ها مانند لباس شنا، شلوار جین تنگ یا لباس ورزشی چسب را برای فرد سخت کند. با پوشیدن این نوع لباس ها یک برآمدگی قابل مشاهده ایجاد می شود که ممکن است برای فرد ناراحت کننده باشد.

مشکل در انجام فعالیت های فیزیکی : لبه های بزرگ می توانند مانع از مشارکت زن در فعالیت های خاص شود. به عنوان مثال، لابیاهای بیرون زده، ممکن است فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری، پیاده روی و دویدن را دشوار کنند.

مشکلات جنسی : برآمدگی لب های کوچک ممکن است بر زندگی جنسی فرد نیز تأثیر بگذارد. این ممکن است در مقاربت جنسی تداخل ایجاد کند، باعث درد شود یا توانایی رسیدن به ارگاسم را تحت تأثیر قرار دهد. همچنین ممکن است باعث نارضایتی فرد از ظاهر اندام جنسی خود شود و توانایی او در لذت بردن از رابطه جنسی با شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهد.

تأثیر روانشناختی : ظاهر نامناسب لابیا، عدم توانایی در آزادانه شرکت کردن در فعالیت های فیزیکی و پوشیدن لباس دلخواه، می تواند بر کاهش اعتماد به نفس در یک زن تأثیر بگذارد.


 

درمان نامتقارن بودن لابیا مینور با جراحی

یکی از هدف های عمل لابیاپلاستی رفع عدم تقارن لابیاها می باشد. از آنجا که فرم و شکل لابیا روی مسایل جنسی و همچنین عفونت ها دخیل است نیاز به درمان دارد. در صورت نامتقارن بودن لابیا با پزشک خود مشورت کنید.


 

آیا لابیاپلاستی برای دختر مجرد قابل انجام است؟

سوالی که بسیار پرسیده می شود این است که آیا لابیاپلاستی برای دختر باکره نیز انجام می شود؟
در پاسخ باید گفت بله، لابیاپلاستی در دختران مجرد و سن بالای 18 سال قابل انجام است.

آیا آسیبی به پرده بکارت وارد نمی کند؟

خیر، لابیا در قسمت خارجی واژن قرار دارد. بنابراین فاصله بین لابیا و پرده بکارت بسیار زیاد است. عمل لابیاپلاستی ارتباطی با داخل واژن ندارد. بنابراین عمل لابیاپلاستی آسیبی به پرده بکارت یا هایمن وارد نمی کند.


 

لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

یک جراح پلاستیک یا یک متخصص زنان و زایمان عمل لابیاپلاستی را انجام می دهد. این روش به طور معمول با بی حسی موضعی انجام می شود. البته ممکن است برای برخی از زنان با بیهوشی عمومی انجام شود. این روش تقریباً یک ساعت طول می کشد و در همان روز می توانید به خانه بروید.


 

 

روش های انجام عمل لابیاپلاستی

1- تکنیک تریم : در این روش جراح لبه های لب کوچک را با چاقوی جراحی ، قیچی یا لیزر کوتاه می کند. این یک روش نسبتاً کوتاه و ساده است. به طور متوسط 40 تا 45 دقیقه طول می کشد.

 

2- وج تکنیک : در این روش لبه ها حفظ می شود. با زدن برش V لابیای مینور برش داده می شود و سپس قسمت های برش داده شده با نخ قابل جذب به هم بخیه زده می شود. مدت زمان عمل لابیاپلاستی با این روش طولانی تر از تکنیک تریم است.

نحوه انجام لابیاپلاستی در مشهد

 


 

 
 

عمل لابیاپلاستی با لیزر در مشهد چگونه است؟

به طور کلی لابیاپلاستی به دو روش قابل انجام می باشد: لابیاپلاستی با جراحی و لابیاپلاستی با لیزر. هر دو روش به صورت سرپایی و در مطب قابل انجام است.

عمل لابیاپلاستی با لیزر چگونه است؟ در این روش با استفاده از لیزر قسمت هایی از لابیا که لازم است جدا شود برش داده می شود. همزمان با برش لابیا با لیزر خون منعقد می شود. بنابراین خونریزی در این روش کمتر بوده و احتیاج به بخیه ندارد.

اینکه عمل لابیاپلاستی با لیزر بهتر است یا جراحی بستگی به نوع لابیا و نظر پزشک دارد.


 

آمادگی برای عمل لابیاپلاستی

قبل از عمل، جراح امور زیر را انجام می دهد:

- لابیای مینور را بررسی می کند.
- در مورد عمل با شما صحبت می کند و نظر شما را درباره اصلاح مورد نظر می پرسد.
- منطقه دقیق را برای برش دادن علامت گذاری می کند.


 

مراحل عمل لابیاپلاستی

- برای انجام لابیاپلاستی فرد روی تخت مخصوص دراز می کشد. در موقعیتی قرار می گیرد که معمولاً در معاینات زنان و زایمان استفاده می شود.

- با یک محلول ضد عفونی کننده لابیا ضدعفونی می شود.

- برای جلوگیری از درد، بی حسی موضعی به لابیا مینور تزریق می شود.

- بافت اضافی لابیا پس از اندازه گیری دقیق جدا می شود.

- زخم بخیه شده و از پماد آنتی بیوتیک استفاده می شود.


 

عوارض عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی خطر جدی ندارد. ممکن است بعد از عمل برخی از عوارض کوتاه مدت را مشاهده کنید. این عوارض بعد از چند روز برطرف می شود. برخی از عوارض لابیاپلاستی به صورت کوتاه مدت در زیر آورده شده است:

سوزش و خارش : ممکن است بعد از عمل لابیاپلاستی در محل جراحی احساس سوزش و خارش داشته باشید که بعد از چند روز برطرف می شود. همچنین خارش بعد از عمل با استفاده از پمادهای مخصوص برطرف می شود.

تورم : ناحیه واژن بعد از عمل ممکن است کمی متورم شود که به زودی برطرف می شود. همچنین برای کاهش تورم می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

درد : معمولا دردی بعد از عمل لابیاپلاستی وجود ندارد. حتی اگر دردی وجود داشته باشد با مصرف مسکن برطرف می شود.

عفونت : در موارد نادری ممکن است عفونت اتفاق بیافتد که در این صورت حتما باید به پزشک مراجعه کنید.


 

آیا عمل لابیاپلاستی دردناک است؟

لابیاپلاستی یک عمل دردناک نیست، در طی عمل به علت تاثیرات بی حسی هیچ دردی احساس نخواهید کرد. مقداری تورم، کبودی و احساس درد ممکن است پس از عمل وجود داشته باشد. اما با مصرف داروهای مسکن قابل کنترل است. بیشتر تورم معمولاً در چند روز اول یا هفته های اول برطرف می شود. برخی از تورم های باقیمانده ممکن است ماه ها ادامه داشته باشد، اما به طور معمول در فعالیت های روزمره تداخل ایجاد نمی کند. بیشتر بیماران بین 4 تا 6 هفته پس از عمل به تمام فعالیت های عادی خود برمی گردند. جراح شما در مورد برنامه مراقبت های بعدی با جزئیات بیشتری صحبت خواهد کرد.

دراز کشیدن در حالتی که باسن بالاتر از سطح بدن باشد به کاهش تورم کمک می کند. قرار دادن کیسه یخ روی لباس زیر به فواصل 20 دقیقه نیز می تواند کمک کننده باشد.


 

علت خارش بعد از عمل لابیاپلاستی چیست؟

خارش بعد از لابیاپلاستی در هفته اول معمول است و بعد از این مدت بهبود می یابد. با این حال، اگر این خارش ادامه یابد، می تواند نشانه ای از مخمر یا عفونت باکتریایی یا واکنش آلرژیک به دارو باشد. اگر این اتفاق افتاد، فورا با پزشک خود تماس بگیرید.


 

رد بخیه بعد از لابیاپلاستی چگونه است؟

در طی عمل لابیاپلاستی، جراحان اغلب از بخیه های جذبی در این محل استفاده می کنند که به طور معمول 3-4 هفته بعد از عمل از بین می روند. غالباً جای زخم به خوبی با بافت لبه های مینور ادغام می شود، که به طور طبیعی در چین و چروک های بافت مینور مخفی می شود. این رد بخیه ممکن است آنقدر خوب پنهان شود که حتی توسط متخصص زنان نیز قابل تشخیص نباشد. بعد از جذب شدن بخیه ها، بافت اسکار ممکن است سفت به نظر برسد اما بعد از چند ماه مجددا نرم خواهد شد.


 

چه زمانی بعد از لابیاپلاستی می توانم به کار خود برگردم؟

لابیاپلاستی به اندازه سایر جراحی ها تهاجمی نیست و بیشتر خانم ها ظرف مدت 2 تا 4 روز پس از عمل می توانند به کار خود بر گردند. اما هنوز محدودیت هایی در انجام فعالیت ها دارید. می توانید روز بعد از جراحی دوش بگیرید، اما از حمام کردن داخل وان و یا شنا برای چند هفته خودداری کنید.


 

چه زمانی بعد از عمل می توانم فعالیت های روزمره را انجام دهم؟

معمولاً زنان 2-4 هفته پس از جراحی می توانند فعالیت های عادی و ورزش کردن را مجددا انجام دهند. برای داشتن رابطه جنسی ممکن است به 6-8 هفته زمان نیاز داشته باشید. قبل از داشتن رابطه جنسی اما ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


 

آیا می توانید بعد از لابیاپلاستی راه بروید؟

بله، شما می توانید بعد از لابیاپلاستی راه بروید. لابیاپلاستی یک عمل دردناک نیست. بیماران به محض احساس راحتی می توانند از جای خود بلند شوند.


 

مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی با لیزر و جراحی

پس از عمل لابیاپلاستی دستورالعمل مراقبت های بعد از عمل به شما ارائه می شود که باید به دقت انجام دهید. نکات زیر را برای بهبودی سریعتر و به حداقل رساندن خطرات عمل لابیاپلاستی رعایت کنید.

- استراحت کنید. تا 3 روز استراحت نسبی داشته باشید. تا جذب کامل بخیه بهتر است فعالیت سنگینی نداشته باشید.

- لباس های آزاد و قابل تنفس بپوشید. لابیا در هنگام بهبودی بیشتر در معرض تحریک و اصطکاک قرار می گیرد، به خصوص در هنگاه استفاده از لباس های خیلی تنگ. هنگام بهبودی، توصیه می شود از لباس های گشاد با پارچه های تنفس پذیر استفاده کنید. همچنین کمتر لباس بپوشید.

- نکات بهداشتی را رعایت کنید. تمیز نگه داشتن محل عمل برای به حداقل رساندن خطر عفونت و سایر عوارض ضروری است. جراح به شما در مورد چگونگی پاکسازی و تمیز نگه داشتن محل پس از عمل توصیه های لازم را می کند. ممکن است آنتی بیوتیک، کرم و پماد برای شما تجویز کند.

- آنتی بیوتیک های تجویز شده را طبق دستور مصرف کنید.

 

دیگر مراقبت های بعد از عمل لابیاپلاستی

- از دست زدن به محل بخیه ها خودداری کنید.

- یک هفته بعد از عمل از نشستن روی بخیه ها خودداری کنید.

- از انجام فعالیت های ورزشی و سنگین تا یک ماه خودداری کنید.

- از رابطه جنسی اجتناب کنید. بسیار مهم است که در هنگام بهبودی از انجام رابطه جنسی خودداری کنید. زیرا این امر منجر به کشش واژن می شود که باعث آسیب و احساس درد می شود و در نتیجه خطر عفونت را افزایش می دهد. اکثر بیماران مجاز به شروع رابطه جنسی شش هفته پس از جراحی هستند، اما این ممکن است بسته به بهبودی شما متفاوت باشد. همچنین تا زمانی که جراح به شما اجازه ندهد باید از استفاده از تامپون خودداری کنید.

- از بالش دونات استفاده کنید. اگرچه بیشتر بیماران چهار تا هفت روز پس از عمل لابیاپلاستی قادر به بازگشت به محل کار خود هستند ، اما اگر کار شما نشستن طولانی مدت است، استفاده از بالش پیراشکی بسیار توصیه می شود. یک بالش پیراشکی به شما کمک می کند فشار از ناحیه جراحی دور شود و نشستن راحت تر باشد.

- تورم بعد از لابیاپلاستی را می توان با کمپرس سرد کاهش داد. بهتر است تا سه روز از کمپرس سرد روی لباس زیر خود (غیرمستقیم) استفاده کنید.


 

رابطه جنسی بعد از لابیاپلاستی (تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی)

نگرانی عمده در ذهن بسیاری از زنانی که قصد انجام لابیاپلاستی را دارند این است که بعد از انجام عمل و بهبودی، تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی آنها چیست؟
برای پاسخ به این سوالدرک اینکه در طی یک عمل لابیاپلاستی چه اتفاقی می افتد مهم است. وقتی لابیاپلاستی انجام می شود، هیچ عصبی برداشته نمی شود و آسیب نمی بیند و فقط بافت است که برداشته می شود که فاقد عصب است. به همین دلیل، نگران کاهش احساس جنسی بعد از لابیاپلاستی نباشید. میزان حسی که بعد از جراحی لابیاپلاستی احساس می کنید همان اندازه قبل از عمل باقی خواهد ماند.

آنچه انتظار می رود، افزایش اعتماد به نفس پس از عمل لابیاپلاستی است که می تواند به شما کمک کند تا در اتاق خواب احساس بهتری داشته باشید.

 

نظر دکتر متخصص درباره میل جنسی بعد از عمل لابیاپلاستی

خانم دکتر شکوفه حسینی، متخصص زنان و زایمان در این باره می گوید :" باید بدانید که اندام های تحت تاثیر در تماس جنسی در زیر لب های بزرگ و کوچک واژن قرار دارند. هنگامی که آنها را با لابیاپلاستی کوچک می کنید بیشتر در معرض تحریک جنسی قرار می گیرید. حتی در بررسی های انجام شده، میل جنسی در افراد با لابیا کوچک تر بیشتر از سایرین است. "


 

نتیجه گیری

عمل لابیاپلاستی یکی از عمل های زیباسازی واژن می باشد. فرقی نمی کند شما مجرد باشید و یا متاهل، اگر از ظاهر لابیای واژن خود رضایت ندارید و احساس می کنید باعث کاهش اعتماد به نفس شما در ارتباط با شریک جنسی تان می شود می توانید این عمل را انجام دهید. با انجام این عمل ایرادات لابیا برطرف می شود. از جمله این ایرادات لابیای آویزان و عدم تقارن لابیاها می باشد. پس از انجام عمل لابیاپلاستی و رعایت مراقبت های بعد از عمل به راحتی می توانید به فعالیت های روزانه خود برگردید.

عمل لابیاپلاستی با جراحی و یا با لیزر قابل انجام است. در هر دو روش هیچ آثاری از زخم یا بخیه باقی نخواهد ماند. اگر تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی در مشهد دارید بسیار مهم است که به بهترین دکتر عمل لابیاپلاستی مشهد مراجعه کنید. برای رفع نگرانی ها و راهنمایی جهت انتخاب دکتر و مشاوره لازم قبل از عمل با مشاوران ما در مدویکا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

منابع : plasticsurgery.org , medicinenet.com , cadoganclinic.com , elitesurgerymd.com

 

جهت مشاوره و رزرو نوبت عمل لابیاپلاستی در مشهد با شماره تلفن 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.