سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفید کردن واژن با لیزر در مشهد

تیرگی واژن و نواحی تناسلی می تواند برای برخی خانم ها آزاردهنده باشد. ممکن است باعث کاهش اعتماد به نفس فرد در ارتباط با شریک جنسی اش شود. شایع ترین علل تیرگی واژن در زنان سن، عفونت های واژن، زایمان، ژنتیک و تغییرات هورمونی است. برای درمان دائمی این مسئله، بهترین روش بلیچینگ یا رفع تیرگی واژن با لیزر می باشد. در این مقاله درباره سفید کردن واژن با لیزر در مشهد، معرفی بهترین دکتر و هزینه سفید کردن واژن با لیزر، مراقبت های قبل و بعد لیزر مونالیزاتاچ و روش انجام آن می پردازیم. همچنین خانم دکتر شکوفه حسینی، جراح و متخصص زنان به تمام سوالات رایج در ارتباط با لیرز مونالیزا تاچ برای سفید کردن واژن و درمان تیرگی آن پاسخ می دهد. در ادامه با ما همراه باشید.

رفع تیرگی واژن با لیزر در مشهد

اگر سوالی درباره عمل لابیاپلاستی دارید در انتهای همین مطلب بپرسید. همه روزه به سوالات پاسخ داده می شود.

[lwptoc depth="2"]

سفید کردن واژن با لیزر در مشهد

رفع تیرگی واژن با لیزر در مشهد یکی از بهترین راه های سفید کردن واژن می باشد. این روش دائمی بوده و بدون آسیب رساندن به پوست انجام می شود. از طرفی بلافاصله بعد از انجام لیزر نتیجه مشخص می شود. همچنین عوارضی نداشته و فرد می تواند بعد از انجام لیزر به فعالیت های روزمره خود برگردد. لیزر مونالیزاتاچ برای رفع تیرگی واژن در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می شود و نتایج اثر بخش و سریع است. در ادامه بهترین دکتر برای سفید کردن واژن با لیزر را به شما معرفی می کنیم.


 

دکتر شکوفه حسینی؛ متخصص زنان و زایمان و نازایی

دکتر شکوفه حسینی یکی از بهترین متخصصان زنان و عمل های جوانسازی واژن می باشد. سفید کردن واژن با لیزر مونالیزاتاچ توسط ایشان در مطب و بدون درد انجام می شود. جهت رزرو نوبت و مشاوره با دکتر شکوفه حسینی می توانید از طریق شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

 

آدرس مطب دکتر شکوفه حسینی : مشهد – سجاد بزرگمهر شمالی یک- ساختمان آناهید- واحد 301

ساعات حضور در مطب : شنبه تا چهارشنبه صبح 10 الی 12

جهت مشاوره با دکتر شکوفه حسینی با شماره تلفن 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید.

رفع تیرگی واژن با لیزر مونالیزاتاچ

 

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر در مشهد

هزینه سفید کردن واژن با لیزر در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد. مدل دستگاه مورد استفاده، تخصص و تجربه پزشک از جمله این عوامل می باشند. اما از همه مهم تر وسعت ناحیه تحت درمان است، ممکن است در برخی از افراد فقط روشن کردن ناحیه بیکینی لازم باشد اما در برخی دیگر نواحی مقعد و کشاله ران نیز دچار تیرگی بوده و نیاز به درمان داشته باشد. جهت اطلاع از قیمت دقیق لطفا با ما تماس بگیرید.


 

روش های سفید کردن واژن

راه های سفید کردن واژن و ناحیه شرمگاهی در ادامه آورده شده است.

 

درمان خانگی رفع تیرگی واژن

برخی از روش های خانگی برای درمان تیرگی واژن استفاده می شود. استفاده از ماسک ماست و آبلیمو، جوش شیرین، گوجه فرنگی، ژل الورا، تخم مرغ و ... از جمله مواردی هستند که برای درمان های خانگی سفید کردن واژن نی نی سایت و سرچ گوگل به چشم میخورد. اما تاثیرات این روش های خانگی از نظر علمی تایید نشده است.

 

کرم های سفید کننده واژن

اگر میزان تیرگی واژن زیاد نباشد ممکن است با استفاده از برخی کرم های سفید کننده واژن برطرف شود. با توجه به عوارضی که برخی کرم ها ممکن است در بعضی افراد ایجاد کند حتما با پزشک متخصص مشورت کنید و طبق دستور پزشک نسبت به استفاده از کرم ها اقدام کنید. از برخی کرم های سفید کننده واژن در بازار می توان کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی بیوبالانس (کرم هربادرم)، کرم رفع تیرگی اویتا، ویتابلا، ماریس و از کرم های ایرانی هیدوردرم و سینره را می توان نام برد. (سایت مدویکا هیچ کدام از این کرم ها را تایید یا رد نمی کند).

 

سفید کردن واژن با لیزر

یکی از روش های مطمئن و دائمی برای سفید کردن واژن، لیزر می باشد. در این روش تمامی بافت های تیره روی سطح پوست از بین رفته و در زمانی کوتاه پوست با طراوت و شاداب می شود.

 

لیزر مونالیزا تاچ برای سفیدی واژن

لیزر مونالیزاتاچ یکی از بهترین راه های سفید کردن واژن می باشد. این روش درمانی غیرتهاجمی و بدون درد می باشد. نحوه کار لیزرمونالیزا تاچ به این صورت است که با از بین بردن رنگدانه های ملانین پوست که تیره رنگ هستند باعث درمان تیرگی واژن می شود. تعداد جلسات مورد نیاز معمولا 1 الی 3 جلسه است.

یکی از ویژگی های لیزر مونالیزا تاچ سریع بودن آن است. لیزر مونالیزاتاچ بدون نیاز به بستری شدن و حداکثر زمان انجام آن حدود 30 دقیقه است. پس از انجام لیزر می توانید به فعالیت های روزمره خود برگردید. لیزر مونالیزا تاچ علاوه بر سفید سازی واژن باعث جوانسازی ناحیه تناسلی نیز می شود.

لیزر مونالیزا تاچ برای سفیدی واژن در مشهد


 

چه کسانی کاندید سفید کردن واژن با لیزر هستند؟

برای تعیین اینکه آیا شما کاندید مناسبی برای سفید سازی واژن با لیزر در مشهد هستید یا خیر، نشانه های زیر را در نظر بگیرید:

- به طور طبیعی ناحیه تناسلی شما تیره است.

- اگر می خواهید در ارتباط با شریک جنسی خود اعتماد به نفس بیشتر و حس بهتری نسبت به خودتون داشته باشید.

- شما از تیرگی هورمونی منطقه مقعدی رنج می برید.

- اگر ناحیه واژن شما در نتیجه افزایش سن تیره شده باشد نیز درمان با لیزر برای شما ایده آل است.

- اگر دوست دارید پوست ناحیه تناسلی شما صاف، نرم و درخشان شود.

- اگر از لوپوس، پسوریازیس، تبخال و زگیل های واژن رنج می برید، سفید سازی واژن با لیزر برای شما مناسب نیست.


 

مراقبت‌های قبل از سفید کردن واژن با لیزر

لازم است قبل از سفید کردن واژن با لیزر مراقبت های قبل از درمان را رعایت کنید. برخی از مراقبت های قبل از سفید کردن واژن با لیزر در زیر آورده شده است :

- اگر دچار عفونت ناحیه تناسلی هستید بهتر است قبل از روشن سازی واژن با لیز آن را درمان کنید.

- بهتر است قبل از لیزر به مدت دو شب از داشتن رابطه جنسی خودداری کنید.

- شب قبل از لیزر حمام کنید.

- به مدت 3 روز قبل از لیزر از شیو کردن خودداری کنید.

- سفید کردن واژن با لیزر درد ندارد اما اگر نگران هستید می توانید یک ساعت قبل درمان از کرم های بی حسی موضعی استفاده کنید.


 

مراحل سفید کردن واژن با لیزر چگونه است؟

لیزر برای سفید شدن واژن یک روش بسیار ساده است. کل مراحل کار در کمتر از 45 دقیقه انجام می شود. حدود 3 تا 5 جلسه بسته به میزان تیرگی ناحیه واژن نیاز است. شامل مراحل زیر است :

- ابتدا ناحیه تحت درمان به خوبی تمیز می شود.

- جهت به حداقل رساندن درد، بیحسی موضعی در ناحیه تناسلی انجام می شود.

- لیزر دستی نزدیک به سطح واژن قرار می گیرد.

- پرتوهای لیزر در ناحیه واژن، ملانین را هدف قرار می دهد.

- از کرم های خنک کننده برای تسکین پوست استفاده می شود.

- بعد از 2 تا 3 جلسه، پوست ناحیه واژن شما چندین درجه روشن تر می شود.


 

چند جلسه برای سفیدکردن واژن نیاز است؟

معمولا 1 الی 3 جلسه برای سفید کردن واژن نیاز است. تعداد جلسات برای همه افراد یکسان نیست و ممکن است یک نفر در یک جلسه نتیجه بگیرد و فردی دیگر با سه جلسه. تعداد جلسات بستگی به پوست فرد و درجه تیرگی واژن دارد. فاصله بین جلسات نیز توسط پزشکتان مشخص می شود.


 

عوارض لیزر مونالیزاتاچ چیست؟

اگر توسط خانم دکتر شکوفه حسینی لیزر سفید کردن واژن را انجام می دهید نگران عوارض آن نباشید. با توجه به تجربه بالا و تخصص ایشان در انجام لیزر و دیگر عمل های زیبایی زنان هیچگونه عارضه ای بعد از انجام لیزر مشاهده نشده است. این روش نه تنها عوارضی ندارد بلکه باعث جوانسازی واژن نیز می شود.

 

[irp posts="9056" name="عمل لابیاپلاستی در مشهد"]


 

آیا سفید کردن واژن با لیزر درد دارد؟

سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا بدون درد می باشد. اما معمولا یک ساعت قبل از درمان از کرم های موضعی بی حس کننده استفاده می شود تا اگر حتی آستانه درد فرد پایین است، هیچ دردی را احساس نکند.


 

مراقبت های بعد از سفید کردن واژن با لیزر

مراقبت های بعد از درمان یکی از جنبه های مهم سفید سازی واژن با لیزر است. بعد از درمان سفیدکردن واژن با لیزر باید تمام دستورالعمل های مراقبتی بعد از درمان را رعایت کنید. در اینجا چند دستورالعمل کلی مراقبت بعد از سفید کردن واژن با لیزر آورده شده است :

- از لباس زیری استفاده کنید که توسط پزشکتان توصیه شده است.

- محل درمان را خشک و تمیز نگه دارید (به مدت 2 تا 4 روز).

- به طور مرتب آنتی بیوتیک مصرف کنید و از کرم موضعی تجویز شده استفاده کنید.

- تمام داروهای موضعی را به طور منظم استفاده کنید.

- در صورت بروز هرگونه ناراحتی و یا مشاهده عوارضی، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

- آب زیادی بنوشید تا بدن خود را مرطوب نگه دارید.

- از پوشیدن پارچه های ناراحت کننده خودداری کنید و بهتر است تا سه روز لباس های نخی و گشاد بپوشید.

- ممکن است مقداری احساس سوزش و درد بعد از درمان وجود داشته باشد نگران نشوید.

- تا 10 روز بعد از درمان با لیزر از ورزش کردن و فعالیت های فیزیکی خودداری کنید.

- از رابطه جنسی سه تا پنج روز بعد از درمان خودداری کنید.

- از رفتن به استخر و وان خودداری کنید.


 

دوره بهبودی پس از سفید شدن واژن با لیزر

در سفید شدن واژن با لیزر، دوران نقاهت و زمان بهبودی قابل توجهی وجود ندارد. با این حال، اقدامات مراقبتی معدودی وجود دارد که باید انجام شود. می توانید یک روز پس از لیزر درمانی به فعالیت های روزمره خود برگردید. با این حال ، باید حداقل یک هفته پس از درمان از ورزش سنگین و ورزش خودداری کنید.


 

نتیجه گیری

تیرگی واژن می تواند برای بسیاری از بانوان آزاردهنده باشد. اما روش های زیادی برای سفید کردن و جوانسازی واژن وجود دارد. روش های سنتی و استفاده از کرم ها در مواردی که تیرگی واژن بیشتر است توصیه نمی شود. زیرا علاوه بر زمان بر بودن ممکن است عوارضی برای فرد در پی داشته باشد و باعث ایجاد حساسیت در ناحیه تناسلی شوند. اما سفید کردن واژن با لیزر یک روش غیر تهاجمی و دائمی رفع تیرگی واژن است. نتیجه بلافاصله بعد از لیزر قابل مشاهده است و اثرات طولانی مدت دارد. معمولا بعد از 1 تا 3 جلسه لیزر درمانی به نتیجه دلخواه خود می رسید. اگر تصمیم دارید تیرگی واژن خود را از بین ببرید ما به شما دکتر شکوفه حسینی، بهترین دکتر زنان، را برای سفید کردن واژن با لیزر در مشهد معرفی می کنیم. برای اطلاع از قیمت و تعداد جلسات مورد نیاز لیزر مونالیزاتاچ با شماره تلفن های 09018191885 - 05137608434 تماس حاصل فرمایید تا مشاوران مدویکا شما را راهنمایی نمایند.

منبع : مدویکا